Peržiūrėję 10-ą mokymą Jūs sužinosite:
Kaip sukurti ilgalaikį kliento lojalumą? (Lektorius – Kostas Zalatoris)
Kliento lojalumas sustiprinimas nuolatiniu pardavėjo, kaip eksperto pozicijos pabrėžimu, santykių plėtojimu su trimis sprendimus priimančių asmenų kategorijomis kliento įmonėje ir papildomų pridėtinių verčių kūrimu.
Pardavėjo motyvacija, motyvacinės sistemos sudarymas. (Lektorius – Marius Daugelavičius)
Motyvacija – svarbiausia varomoji pardavėjo jėga. Nėra motyvacijos – pardavimai krenta arba yra minimalūs. Kas motyvuoja pardavėjus? Kaip motyvuoti save ir sudaryti motyvacinę sistemą jei vadovaujate kitiems pardavėjams?
Video mokymą sudaro
Aktualumas
Tai dešimtasis „Efektyvios pardavimų strategijos“ mokymas. Pilną kursą sudaro 10 mokymų, kurie tampriai yra susiję. Norėdami sužinoti kaip parduoti DAUGIAU, BRANGIAU ir LENGVIAU siūlome įsigyti visą mokymų kursą "Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija".