• Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija (10 mokymas) •

Kliento ilgalaikio lojalumo formavimas

  • 1.
    Kliento ilgalaikio lojalumo formavimas
    0:02:52
  • 2.
    Kaip išsiskirti iš kitų?
    0:00:12
  • 3.
    Pirmojo strategija
    0:03:52
  • 4.
    Situacija Nr. 1
    0:01:09
  • 5.
    Antroji strategija
    0:03:45
  • 6.
    Trečioji strategija
    0:03:19
  • 7.
    Situacija Nr. 2
    0:04:11
  • 8.
    Ketvirtoji strategija
    0:02:26
  • 9.
    Reziumė
    0:02:58
  • 10.
    Pardavėjo motyvacija, motyvacinės sistemos sudarymas
    0:02:12
  • 11.
    Kas motyvuoja žmones?
    0:00:35
  • 12.
    Galimybė užsidirbti (pinigai)
    0:05:05
  • 13.
    Konkurencija
    0:01:52
  • 14.
    Varžybos
    0:03:10
  • 15.
    Prizai, dovanos
    0:02:44
  • 16.
    Barimas
    0:02:02
  • 17.
    Pagyrimas
    0:01:08
  • 18.
    Aplinkinių pagarba
    0:01:35
  • 19.
    Baimė būti blogiausiu
    0:01:24
  • 20.
    Ryški vizija
    0:01:43
  • 21.
    Karjera
    0:01:07
  • 22.
    Galimybė padaryti savaip
    0:01:54
  • 23.
    Sėkmės pavyzdžiai
    0:01:29
  • 24.
    Aukštesnis lygis
    0:01:37
  • 25.
    Gera motyvacinė sistema
    0:05:52
  • 26.
    Klausimai – Atsakymai
    0:41:37

Priskirti

Peržiūrėję 10-ą mokymą Jūs sužinosite:

Kaip sukurti ilgalaikį kliento lojalumą? (Lektorius – Kostas Zalatoris)

Kliento lojalumas sustiprinimas nuolatiniu pardavėjo, kaip eksperto pozicijos pabrėžimu, santykių plėtojimu su trimis sprendimus priimančių asmenų kategorijomis kliento įmonėje ir papildomų pridėtinių verčių kūrimu.
 

Pardavėjo motyvacija, motyvacinės sistemos sudarymas. (Lektorius – Marius Daugelavičius)

Motyvacija – svarbiausia varomoji pardavėjo jėga. Nėra motyvacijos – pardavimai krenta arba yra minimalūs. Kas motyvuoja pardavėjus? Kaip motyvuoti save ir sudaryti motyvacinę sistemą jei vadovaujate kitiems pardavėjams?

 

Video mokymą sudaro

  • Lektoriaus Kosto Zalatorio paskaita;
  • Lektoriaus Mariaus Daugelavičiaus paskaita;
  • Abiejų lektorių konsultacija, t.y. dalyvių klausimai - lektorių atsakymai;
  • Prie video seminaro gausite aptartos temos įgūdžių formavimo užduotis.
     

Aktualumas

  • Vadybininkams, dirbantiems aktyvių tiesioginių pardavimų srityse:
    - Verslas verslui (B2B),
    - Verslas fiziniam asmeniui (B2C),
    - Verslas valstybiniam sektoriui (B2G).
  • Tiek pradedantiems, tiek jau patirtį sukaupusiems pardavimo vadybininkams.
     

Tai dešimtasis „Efektyvios pardavimų strategijos“ mokymas. Pilną kursą sudaro 10 mokymų, kurie tampriai yra susiję. Norėdami sužinoti kaip parduoti DAUGIAUBRANGIAU ir LENGVIAU siūlome įsigyti visą mokymų kursą "Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija".

 

Vertinimų komentarai

Gintautas
Puikūs kursai

1 val. 42 min.
+ Papildoma medžiaga
+ Klausimai lektoriui
(5.00/1 Balsas)

Komentarai
1
Peržiūros
23

Kostas Zalatoris

Organizacinės psichologijos magistras

Kostas Zalatoris yra sukaupęs 23 metų patirtį aktyvių tiesioginių pardavimų srityje, kurioje nuolatos buvo vienas iš geriausių pardavimų vadybininkų, sėkmingai pasiekdavo išsikeltus tikslus.

Mokymai
11

Marius Daugelavičius

marius daugelavicius

Psichologijos mokslų daktaras (Psy.D)

Profesionalus psichologas, psichologijos mokslų daktaras (Psy.D), asmenybės ugdymo ir koučingo treneris. Transpersonalinės psichologijos asociacijos "Visas Pasaulis manyje" prezidentas.

Mokymai
48

VersloKursai.lt

verslokursai.lt
Tai nuotolinių video mokymų platforma, kurioje, bendradarbiaujant su profesionaliais mokymų organizatoriais, konsultantais bei ekspertais pateikiamos verslui aktualūs nuotoliniai video mokymai.