• Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija (6 mokymas) •

Bandomasis pardavimas/pardavimo uždarymas

  • 1.
    Pardavimo uždarymas
    0:01:43
  • 2.
    Pardavimo uždarymo situacija Nr. 1
    0:00:43
  • 3.
    Pardavimo uždarymo situacija Nr. 2
    0:00:40
  • 4.
    Pardavimo uždarymo situacija Nr. 3
    0:00:39
  • 5.
    Pardavimo uždarymo situacija Nr. 4
    0:00:39
  • 6.
    Dalies reziumė
    0:01:41
  • 7.
    3 žingsnių „Bandomojo pardavimo“ strategija
    0:00:29
  • 8.
    1 žingsnis. Kliento nuomonės pasiteiravimas
    0:00:28
  • 9.
    2 žingsnis. Nukreipiamasis klausimas klientui
    0:00:33
  • 10.
    3 žingsnis. Bandomojo pardavimo klausimas klientui
    0:01:04
  • 11.
    Laiko klausimai
    0:00:20
  • 12.
    Situacija Nr. 1
    0:00:59
  • 13.
    Situacija Nr. 2
    0:00:54
  • 14.
    Alternatyvos klausimai
    0:00:42
  • 15.
    Situacija Nr. 1
    0:00:56
  • 16.
    Įpareigojantys pardavimo klausimai
    0:01:40
  • 17.
    Pardavimo uždarymas
    0:07:13
  • 18.
    Reziumė
    0:02:03
  • 19.
    Kaip bendrauti su skirtingais klientų tipais?
    0:03:46
  • 20.
    Žmonių tipai pagal informacijos priėmimą
    0:00:41
  • 21.
    Vizualai
    0:02:22
  • 22.
    Audialai
    0:01:34
  • 23.
    Kinestetikai
    0:03:34
  • 24.
    Žmonių tipai pagal psichologinį tipą
    0:00:12
  • 25.
    Mentalinis tipas
    0:01:29
  • 26.
    Kurybiški (emocingi)
    0:03:35
  • 27.
    Hedonistai
    0:02:10
  • 28.
    Tikslingieji (Valingieji)
    0:03:45
  • 29.
    Plepys
    0:01:41
  • 30.
    Tylenis
    0:01:13
  • 31.
    Neapsisprendęs
    0:02:42
  • 32.
    „Kietas“
    0:01:28
  • 33.
    Novatorius
    0:00:58
  • 34.
    Konservatorius
    0:00:55
  • 35.
    Amžinai skubantis
    0:01:26
  • 36.
    Pesimistas
    0:01:11
  • 37.
    Reziumė
    0:02:19
  • 38.
    Klausimai – Atsakymai
    0:36:41

Priskirti

Peržiūrėję 6-ą mokymą Jūs sužinosite:

Kaip paskatinti klientą pirkti? (Lektorius – Kostas Zalatoris)

Klientas atitinkamu momentu turi gauti iš pardavėjo paskatinimą pirkti produktą. Tai turi įvykti arba esant tam tikriems kliento pasiruošimo pirkti signalams, arba vadybininkui užduodant specifinius klausimus, brandinančius kliento norą pirkti.
 

Kaip bendrauti su skirtingais klientų tipais? (Lektorius – Marius Daugelavičius)

Klientai yra skirtingi pagal savo mastymą, charakterį bei elgesį. Atitinkamai reikalingos skirtingos strategijos norint su jais surasti bendrą kalbą.


Video mokymą sudaro

  • Lektoriaus Kosto Zalatorio paskaita;
  • Lektoriaus Mariaus Daugelavičiaus paskaita;
  • Abiejų lektorių konsultacija, t.y. dalyvių klausimai - lektorių atsakymai;
  • Prie video seminaro gausite aptartos temos įgūdžių formavimo užduotis.
     

Aktualumas

  • Vadybininkams, dirbantiems aktyvių tiesioginių pardavimų srityse:
    - Verslas verslui (B2B),
    - Verslas fiziniam asmeniui (B2C),
    - Verslas valstybiniam sektoriui (B2G).
  • Mokymas skirtas tiek pradedantiems vadybininkams, tiek jau patirtį sukaupusiems pardavimo vadybininkams.
     

Tai šeštasis mokymas „Efektyvios pardavimų strategijos“. Pilną kursą sudaro 10 mokymųNorėdami sužinoti kaip parduoti DAUGIAUBRANGIAU ir LENGVIAU siūlome įsigyti visą mokymų komplektą "Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija".

 

1 val. 37 min.
+ Papildoma medžiaga
+ Klausimai lektoriui
Komentarai
0
Peržiūros
7

Kostas Zalatoris

Organizacinės psichologijos magistras

Kostas Zalatoris yra sukaupęs 23 metų patirtį aktyvių tiesioginių pardavimų srityje, kurioje nuolatos buvo vienas iš geriausių pardavimų vadybininkų, sėkmingai pasiekdavo išsikeltus tikslus.

Mokymai
11

Marius Daugelavičius

marius daugelavicius

Psichologijos mokslų daktaras (Psy.D)

Profesionalus psichologas, psichologijos mokslų daktaras (Psy.D), asmenybės ugdymo ir koučingo treneris. Transpersonalinės psichologijos asociacijos "Visas Pasaulis manyje" prezidentas.

Mokymai
48

VersloKursai.lt

verslokursai.lt
Tai nuotolinių video mokymų platforma, kurioje, bendradarbiaujant su profesionaliais mokymų organizatoriais, konsultantais bei ekspertais pateikiamos verslui aktualūs nuotoliniai video mokymai.