Peržiūrėję 5-ą mokymą Jūs sužinosite:
Kaip pasakyti kainą, kad klientas jos neišsigąstų? (Lektorius – Kostas Zalatoris)
Kaina – tai viena produkto charakteristikų. Dažniausiai kaina klientui yra per didelė, jei jis nieko arba mažai žino apie tai, kaip teigiamai svarstomas produktas paveiks kliento gerovę. Todėl kainą reikia pardavinėti, aiškinant produkto naudą.
Kaip spręsti konfliktus pardavimo procese? (Lektorius – Marius Daugelavičius)
Konfliktas su klientu praktiškai nubraukia galimybę jam parduoti. Atskleisime kaip to išvengti ir kaip valdyti konfliktines situacijas bei jas pervesti į konstruktyvias išeitis.
Video mokymą sudaro
Aktualumas
Tai penktasis mokymas „Efektyvios pardavimų strategijos“. Pilną kursą sudaro 10 mokymų. Norėdami sužinoti kaip parduoti DAUGIAU, BRANGIAU ir LENGVIAU siūlome įsigyti visą mokymų komplektą "Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija".