Peržiūrėję 2-ą mokymą Jūs sužinosite:
Kaip įveikti kliento pasipriešinimą kontaktui? (Lektorius – Kostas Zalatoris)
Kliento nenoras bendrauti – tai, dažniausiai, neigiama reakcija į neefektyvius vadybininko veiksmus, kontakto pradžioje arba jo tęsinyje. Įveikti kliento pasipriešinimą kontaktui padeda mokėjimas įveikti konfliktines situacijas ir informaciją apie kliento situaciją.
Kaip pardavėjui ugdyti pasitikėjimą savimi? (Lektorius – Marius Daugelavičius)
Klientas kur kas labiau reaguoja ne į pardavinėjamą produktą, bet į pardavėjo pasitikėjimą arba nepasitikėjimą savimi. Reikiamas pasitikėjimo lygis leidžia turėti ir stipresnes derybines pozicijas bei parduoti geresnėmis sąlygomis.
Vaizdo mokymą sudaro
Aktualumas
Tai antrasis mokymas„Efektyvios pardavimų strategijos“. Pilną kursą sudaro 10 mokymų. Norėdami sužinoti kaip parduoti DAUGIAU, BRANGIAU ir LENGVIAU siūlome įsigyti visą mokymų komplektą "Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija".