Peržiūrėję 7-ą mokymą Jūs sužinosite:
Kaip įveikti kliento abejones ir prieštaravimus? (Lektorius – Kostas Zalatoris)
Po produkto prezentacijos ne visi klientai sutinka pirkti tuoj pat. Neretai pardavimas apskritai neįvyksta. Efektyvus klientų abejonių ir prieštaravimų valdymas – tai mokėjimas suderinti kliento poreikių, vartojimo įpročių, lūkesčių ir galimybių visumą su parduodamo produkto naudingomis savybėmis.
Manipuliacijos pardavimo procese – kaip „nepakliūti“? (Lektorius – Marius Daugelavičius)
Manipuliacijos yra kasdienybė ir realybė pardavimo procese. Kaip jas atpažinti, joms nepasiduoti ar galbūt net jas sąmonigai panaudoti?
Vaizdo mokymą sudaro
Mokymas aktualus
Tai septintasis mokymas „Efektyvios pardavimų strategijos“. Pilną kursą sudaro 10 mokymų. Norėdami sužinoti kaip parduoti DAUGIAU, BRANGIAU ir LENGVIAU siūlome įsigyti visą mokymų komplektą "Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija".