Nebeveikia bizūno ir saldainio motyvavimo principas?
Šiuose mokymuose pažvelgsite į darbuotojų motyvaciją per neuropsichologijos prizmę ir kalbėsime apie tai, kodėl neveikia motyvacijos panacėja laikomi komandos formavimo renginiai ir kiti tradiciniai motyvavimo būdai.
Neuromokslininkai naudodamiesi šiuolaikinėmis technologijomis ištyrė, kad žmogaus smegenys reaguoja į penkis esminius socialinius veiksnius. (Ne)sąmoningai į juos reaguodami žmonės dirba energingai arba priešingai – būna apatiški ir abejingi.
Šiuose mokymuose sužinosite apie šiuolaikinį požiūrį į motyvaciją, modelį motyvacijai ir veiksmų planą vadovui, kad darbuotojai jaustųsi motyvuoti. Išsiaiškinsite svarbiausius socialinius veiksnius ir jų poveikio darbuotojams atpažinimą. Taip pat išgirsite apie paprastus ir nebrangius, bet veiksmingus būdus darbuotojų ilgalaikei vidinei motyvacijai ir įsitraukimui stiprinti.
Aktualumas:
Nauda: