• Protinga reklama (3 mokymas) •

Reklamos kanalų ir priemonių pasirinkimas


Priskirti

„Protingos Reklamos“ seminaro trečioje dalyje dalinamasi praktinėmis žiniomis apie reklamos internete kanalus ir priemones.


Aktualumas

  • Nuosavų verslų savininkams;
  • Marketingo specialistams;
  • WEB projektų vadovams;
  • Reklamos agentūroms;
  • Visiems, besidomintiems e-komercija, internetine rinkodara.



Nauda

  • Sužinosite, kokia yra interneto reklamos kanalo sąvoką;
  • Išgirsite apie visus galimus interneto reklamos kanalus;
  • Sužinoste reklamos priemonės sąvoką;
  • Išgirsite kaip tinkamai pasirinkti interneto kanalą ar priemonę, siekiant reklaminės kampanijos tikslų;
  • Sužinosite, kaip be papildomų investicijų google paieškoje (SEO) užimti pirmaujančias pozicijas.

 

2 val. 16 min.
+ Papildoma medžiaga
+ Klausimai lektoriui
Komentarai
0
Peržiūros
37

Martynas Jokubauskas

martynas jokubauskas

Verslininkas

Interneto reklamos agentūros „INTERNET IDEAS“ įkūrėjas ir vadovas, interneto sistemų ir reklamos inžinierius, konsultantas, inovatorius.

Mokymai
6

INTERNET IDEAS LTD

internet ideas ltd
Interneto reklamos agentūra, kuri specializuojasi nestandartinių interneto reklamos kompanijų kūrime ir įgyvendinime.