• Aktyvaus pardavimo pagrindai (4 mokymas) •

Pardavimo procesas kaip komunikacija


Priskirti

Ar žinojote, jog klientas supranta tik 40 procentų Jūsų pateikiamos informacijos? Kas dieną susitinkate su keletu klientų, tad manote, kad Jūsų pateikiama informacija – aiški ir parduodanti, tačiau kaip yra iš tiesų? Kodėl potencialus klientas teisingai supranta tik pusę tos informacijos?

Vitoldas Masalskis pasakoja apie teisingą komunikaciją, tinkamus informacijos pateikimo būdus. Lektorius aptaria kliento informacijos gavimo kanalus bei potencialias efektyvaus bendravimo kliūtis ir jų išvengimą.   


Aktualumas

Pardavėjams, norintiems pagilinti turimas žinias bei žmonėms siekiantiems pardavėjo pozicijos. Taip pat mokymas naudingas visiems, dirbantiems komercijos srityje.



Nagrinėjami klausimai

  • Kokia yra žmonių bendravimo struktūra?
  • Kokie yra pagrindiniai kanalai, kuriais žmogus priima informaciją?
  • Kokią dalį tos informacijos priimame žodžiu, balsu bei kūno kalba?
  • Kokia yra komunikacijos tarp kalbančiojo ir klausančiojo schema?
  • Kodėl informacija dažnai yra iškraipoma?
  • Kas trukdo bendrauti efektyviai? Kaip išvengti tų kliūčių?
  • Kuo svarbūs susitikimai su klientais?
  • Kaip išvengti situacijos, kai per gilus produkto žinojimas pardavėjui trukdo jį parduoti?
  • Kokie yra pardavimo pokalbio tipai, atsižvelgiant į tikslus?
  • Kokia yra pardavimo pokalbių klasifikacija ir kuo ji naudinga?

 

 

Vertinimų komentarai

Niki T.
geras webinaras.

34 min.
+ Klausimai lektoriui
(4.00/1 Balsas)

Komentarai
1
Peržiūros
45

Vitoldas Masalskis

vitoldas masalskis

lektorius

Vitoldas Masalskis – psichologas, verslo ir vadybos konsultantas. KĮ “Lokada” sąvininkas ir vadovas.

Mokymai
8

Profesinės saviugdos klubai

profesines saviugdos klubai
Profesinės saviugdos klubų bendrija vienija žmones, aktyviai kuriančius savo gyvenimą. Čia renkasi tie, kas domisi verslu, vadyba, rinkodara, psichologija ir asmeniniu tobulėjimu.