• Aktyvaus pardavimo pagrindai (3 mokymas) •

Pardavimo pastangų struktūra


Priskirti

Kiekvieną mėnesį susitinkate su keliomis dešimtimis potencialių klientų, keli iš jų nusiperka Jūsų prekes ar paslaugas? Jūs pats, ar Jūsų vadovas, manote, jog pardavimo rezultatai galėtų būti geresni, tačiau nežinote, kaip to pasiekti?

Vitoldas Masalskis atskleidžia, kaip reikėtų vertinti vadybininko pardavimų rezultatus, išmatuoti pastangas. Taip pat lektorius supažindina su svarbiausiomis reikalingomis kompetencijomis, darbo sąlygomis, reikalingomis efektyviems pardavimams.


Aktualumas

Pardavėjams, norintiems pagilinti turimas žinias bei žmonėms siekiantiems pardavėjo pozicijos. Taip pat mokymas naudingas visiems, dirbantiems komercijos srityje.  


Nagrinėjami klausimai

  • Kas yra pardavimo rezultato piramidė?
  • Kas sudaro pardavimo pastangas? Kokią įtaką jos turi rezultatams?
  • Kokie skirtingi faktoriai lemia pardavimų vadybininkų rezultatus?
  • Kaip išlaikyti pardavimo pastangų kryptingumą kliento, produkto ir pardavimo veiksmų atžvilgiais?
  • Su kokiais rodikliais turėtų būti siejama pardavimų vadybininko uždarbio sistema?
  • Kas sudaro pardavimų rezultatus?
  • Kokia turėtų būti pardavimų sistema ir kodėl svarbus stabilumas?
  • Kaip išmatuoti vadybininkų pastangas, jų kiekybę, kokybę ir kryptingumą?
  • Kokie yra pardavimų vadybininkų tipai?
  • Kokią dalį pastangų derėtų skirti priklausomai nuo prekių grupės (paklausios, naujos ir beveik praradusios paklausą), kad įmonė gautų maksimalią naudą?
  • Kas yra pardavimo pastangų kubas?
  • Kokios yra galimos pardavimo strategijos?  

 

Vertinimų komentarai

Eglė J.
Sužinojau kai ką naujo, todėl galiu rekomenduot :)

1 val. 12 min.
+ Klausimai lektoriui
(4.00/1 Balsas)

Komentarai
1
Peržiūros
30

Vitoldas Masalskis

vitoldas masalskis

lektorius

Vitoldas Masalskis – psichologas, verslo ir vadybos konsultantas. KĮ “Lokada” sąvininkas ir vadovas.

Mokymai
8

Profesinės saviugdos klubai

profesines saviugdos klubai
Profesinės saviugdos klubų bendrija vienija žmones, aktyviai kuriančius savo gyvenimą. Čia renkasi tie, kas domisi verslu, vadyba, rinkodara, psichologija ir asmeniniu tobulėjimu.