Ar žinote, kad geras klientų aptarnavimas klientams yra savaime suprantamas dalykas? Dauguma tiesiog „gero“ aptarnavimo net nevertina, nes tai atrodo natūralu. O kaip gi gali būti kitaip?
Šiuolaikiniame pasaulyje esminis dalykas aptarnaujant klientus yra gebėjimas viršyti kliento lūkesčius. Štai tokiu būdu užtikrintai rasite kelią į kliento širdį, o ir labiau mėgausitės savo darbu.
Šių video mokymų metu klientų aptarnavimo specialistė kalbės apie pirmojo įspūdžio svarbą, kūno kalbą, balsą bei žodžius, aptars etiketą bendraujant telefonu ir el. paštu. Sužinosite, kaip išsiaiškinti, ko išties reikia Jūsų klientui bei kaip tinkamai pateikti pasiūlymą. Taip pat bus išsamiai kalbama, apie tai, ką daryti, kilus prieštaravimams bei kaip užbaigti aptarnavimo procesą.
Kam skirtas mokymas:
Nauda dalyviams (kokius gebėjimus įgys, ką išmoks):
Esminiai klausimai, į kuriuos atsakoma šiame mokyme: