Klientų aptarnavimas. I dalis

  • 1.
    Anonsas
    0:01:33
  • 2.
    KAS YRA KLIENTŲ APTARNAVIMAS?
    0:00:10
  • 3.
    Kas yra klientų aptarnavimas ir kodėl Jis svarbus? Kodėl nepakanka aptarnauti tiesiog gerai?
    0:02:56
  • 4.
    Klientų aptarnavimo etapai
    0:02:48
  • 5.
    Įdomūs faktai susijęs su klientų aptarnavimu
    0:06:30
  • 6.
    Koks klientų aptarnavimas yra tikrai profesionalus?
    0:08:50
  • 7.
    Kokia nauda Jums, įmonei ir klientui iš to, kad klientus aptarnausite gerai?
    0:01:47
  • 8.
    AR BETKAS GALI DIRBTI KLIENTŲ APTARNAVIMO SRITYJE?
    0:00:10
  • 9.
    Ar visi gali vienodai gerai aptarnauti klientus?
    0:04:25
  • 10.
    Kodėl net žinodami kaip ir ką daryti, to nedarome? Įpročio galia
    0:05:08
  • 11.
    Kokios baimės kankina žmones dirbančius klientų aptarnavimo srityje?
    0:04:11
  • 12.
    Apie pokyčių baimę
    0:02:10
  • 13.
    KAIP IŠLAIKYTI MOTYVACIJĄ IR ENERGIJĄ
    0:00:10
  • 14.
    Kodėl svarbu suvokti, kas yra Jūsų varomoji jėga ir prisiimti už tai atsakomybę?
    0:02:27
  • 15.
    Tikslo išsikėlimas
    0:01:57
  • 16.
    Savo stiprybių ir silpnybių suvokimo nauda
    0:02:52
  • 17.
    PASIRUOŠIMAS KLIENTŲ APTARNAVIMUI
    0:00:10
  • 18.
    Parduodamų prekių / paslaugų išmanymas
    0:02:42
  • 19.
    Naudos (produktų/paslaugų) suvokimas
    0:01:37
  • 20.
    Konkurentų analizė
    0:01:22
  • 21.
    Įvairios frazės pokalbio pradžiai. Istorijų / legendų paieška
    0:02:42
  • 22.
    Dažniausiai pasitaikančių klaidų suvokimas
    0:12:43
  • 23.
    Mokymo santrauka
    0:02:47

Priskirti

Ar žinote, kad geras klientų aptarnavimas klientams yra savaime suprantamas dalykas? Dauguma tiesiog „gero“ aptarnavimo net nevertina, nes tai atrodo natūralu. O kaip gi gali būti kitaip?

Šiuolaikiniame pasaulyje esminis dalykas aptarnaujant klientus yra gebėjimas viršyti kliento lūkesčius. Štai tokiu būdu užtikrintai rasite kelią į kliento širdį, o ir labiau mėgausitės savo darbu.

Šiuose mokymuose, sužinosite iš ko susideda psichologinis pasiruošimas klientų aptarnavimui bei kaip tinkamai nusiteikti darbui. Kalbėsime apie įpročius ir baimes, kurios trukdo dirbti ir gyventi efektyviau. Taip pat apie motyvaciją bei praktinį pasiruošimą, kuris padės jaustis drąsiau ir užtikričiau.

Kam skirtas mokymas: 

  • Dirbantiems klientų aptarnavimo srityje (pardavėjai, klientų aptarnavimo specialistai, administratorės, vadybininkai...);
  • Norintiems į klientų aptarnavimo procesą pažvelgti giliau ir atsakingiau;
  • Tiems, kurie nori puikiai aptarnauti klientus ir tuo mėgautis.

Nauda dalyviams (kokius gebėjimus įgys, ką išmoks):

  • Įgausite daugiau pasitikėjimo savo jėgomis aptarnaujant klientus;
  • Turėsite progą paanalizuoti save ir savo elgesio priežastis;
  • Sužinosite, kokios mąstymo klaidos trukdo Jums dirbti efektyviau ir gauti iš to daugiau naudos;
  • Sužinosite, kokios baimės kankina žmones dirbančius klientų aptarnavimo srityje.
  • Sužinosite, kaip profesionaliai pasiruošti kliento aptarnavimui dar prieš pradedant bendrauti.

Esminiai klausimai, į kuriuos atsakoma šiame mokyme: 

  • Koks yra profesionalus klientų aptarnavimas?

  • Kokia nauda Jums, įmonei ir klientui, jei aptarnausite klientus profesionaliau?

  • Ar visi gali dirbti ir aptarnauti klientus vienodai gerai?
  • Kodėl net žinodami kaip ir ką daryti, to nedarome? 
  • Kokią įtaką darbe daro mūsų įpročiai, baimės ir įsitikinimai?
  • Kaip išlaikyti motyvaciją ir energiją darbe? Nuo ko tai priklauso?
  • Kaip profesionaliai pasiruošti klientų aptarnavimui dar prieš pradedant bendrauti?

Vertinimų komentarai

Irmantė

Dijana

Eduard
Mokimosi metu gavau daug naudingos jnformacijos.

Jurgita
įdomi paskaita . geri pavyzdžiai . manau ji padės pagerinti mano darbo kokybę . visgi nesutinku dėl įkyrumo , kad jis nepavojingas . kartais ateini į parduotuvę , nori ramiai , niekieno netrukdoma apžiūrėti prekes . bet tada priskrenta pardavėja ir ima siūlyti , ko tau nereikia ir nepatinka . tokia mano kaip klientės asmeninė patirtis .

Gražina
Labai įdomus ir naudingas seminras.

Eglė

Renata

Evelina

Vykinta

Gabija
Labai idomus kursas, labai detalus ir aiškus, didžiausios rekomendacijos!

Eimantas
Puikus kursas, rekomenduoju kiekvienam su klientais dirbančiam žmogui.

1 val. 12 min.
+ Klausimai lektoriui
(4.91/11 Balsai)

Komentarai
11
Peržiūros
119

Rasa Borodina

rasa borodina

Lektorė

Įmonės UAB „Pergalingi sprendimai“ (WIN Solutions) bendraįkūrėja. Įmonė užsiima personalo atranka ir ugdymu.

Mokymai
3