Ar žinote, kad geras klientų aptarnavimas klientams yra savaime suprantamas dalykas? Dauguma tiesiog „gero“ aptarnavimo net nevertina, nes tai atrodo natūralu. O kaip gi gali būti kitaip?
Šiuolaikiniame pasaulyje esminis dalykas aptarnaujant klientus yra gebėjimas viršyti kliento lūkesčius. Štai tokiu būdu užtikrintai rasite kelią į kliento širdį, o ir labiau mėgausitės savo darbu.
Šiuose mokymuose, sužinosite iš ko susideda psichologinis pasiruošimas klientų aptarnavimui bei kaip tinkamai nusiteikti darbui. Kalbėsime apie įpročius ir baimes, kurios trukdo dirbti ir gyventi efektyviau. Taip pat apie motyvaciją bei praktinį pasiruošimą, kuris padės jaustis drąsiau ir užtikričiau.
Kam skirtas mokymas:
Nauda dalyviams (kokius gebėjimus įgys, ką išmoks):
Esminiai klausimai, į kuriuos atsakoma šiame mokyme: