Žmogus atėjo į Jūsų parduotuvę, kažką apžiūrėjo, apsižvalgė ir nieko nepirkęs išėjo. Pažįstama situacija? Jai kartojantis, po truputį mažėja ir motyvacija parduoti. Bandote paskatinti potencialius pirkėjus nuolaidomis, tačiau ir tai nepadeda didinti apyvartos?
Šioje mokymo dalyje lektorius ne tik pristatys visus pardavimų bei klientų aptarnavimo etapus, apžvelgs, į ką reikia atkreipti dėmesį kiekviename etape, bet ir paaiškins, kas svarbiausia, siekiant ne tik paskatinti klientą įsigyti prekę, bet ir užtikrinti kliento pasitenkinimą visu aptarnavimo procesu.
Aktualumas
Parduotuvių savininkams, norintiems efektyviai vadovauti pardavėjams. Taip pat patiems pardavėjams, siekiantiems kokybiškiau aptarnauti klientus ir padidinti esamus pardavimus.
Nagrinėjami klausimai