• Aktyvaus pardavimo pagrindai (2 mokymas) •

Aktyvaus pardavimo samprata


Priskirti

Kurį laiką dirbate aktyvių pardavimų srityje, tačiau nesate visiškai patenkinti esamais rezultatais? Norėtumėte juos pagerinti?

 

Vitoldas Masalskis atskleidžia, kokia yra pardavimų pastangų vertė bei kokios yra jų grupės. Lektorius paaiškina, kodėl ir kiek dėmesio reikia skirti klientų paieškai, kokius komunikavimo būdus pasirinkti bei kaip ir kodėl pardavimo etapai turi sutapti su pirkimo etapais.
 

Aktualumas

Pardavėjams, norintiems pagilinti turimas žinias bei žmonėms siekiantiems pardavėjo pozicijos. Taip pat mokymas naudingas visiems, dirbantiems komercijos srityje.  



Nagrinėjami klausimai

  • Kokie yra pagrindiniai pardavimų vadybininko uždaviniai?
  • Kokie klientų paieškos būdai yra efektyviausi?
  • Kokios yra potencialių klientų grupės?
  • Kiek pastangų reikia, norint parduoti prekę ar paslaugą, atsižvelgiant į kliento tipą (nuolatinis, naujas ar neutralus klientas)?
  • Kaip pasirinkti komunikavimo su klientais būdą?
  • Kokie yra pirkimo ir pardavimo proceso etapai?
  • Kodėl svarbu stebėti, kad pirkimo ir pardavimo etapai sutaptų?
  • Kokie objektyvūs ir subjektyvūs faktoriai, kurie nulemia kliento apsisprendimą pirkti?
  • Kas yra ir kuo naudingas gali būti „šeimos gydytojo“ principas organizuojant darbą su klientais?
  • Kokią informaciją apie klientus derėtų kaupti?
  • Kodėl svarbu dokumentuoti santykius su klientais?
  • Kokia darbo su klientais organizavimo tvarka efektyviausia?  

Vertinimų komentarai

Kamane J.
daugiau tokiu!

51 min.
+ Klausimai lektoriui
(5.00/1 Balsas)

Komentarai
1
Peržiūros
41

Vitoldas Masalskis

vitoldas masalskis

lektorius

Vitoldas Masalskis – psichologas, verslo ir vadybos konsultantas. KĮ “Lokada” sąvininkas ir vadovas.

Mokymai
8

Profesinės saviugdos klubai

profesines saviugdos klubai
Profesinės saviugdos klubų bendrija vienija žmones, aktyviai kuriančius savo gyvenimą. Čia renkasi tie, kas domisi verslu, vadyba, rinkodara, psichologija ir asmeniniu tobulėjimu.