Google Ads (fundamentals)

  • 1.
    Įžanga
    0:02:12
  • 2.
    Kodėl Google Ads?
    0:02:33
  • 3.
    Google Ads reklamos tipai
    0:01:39
  • 4.
    Paieškos skelbimai
    0:02:15
  • 5.
    Google Vaizdinės Reklamos Tinklas
    0:01:18
  • 6.
    Google Vaizdinės Reklamos Responsive skelbimai
    0:00:42
  • 7.
    Google Vaizdinės Reklamos Vaizdiniai skydeliai
    0:02:36
  • 8.
    Google Vaizdinės Reklamos Video reklama
    0:02:01
  • 9.
    Google Vaizdinės Reklamos In-app reklama
    0:00:29
  • 10.
    Darbas su Google Ads reklama - pagrindai
    0:00:14
  • 11.
    Google Ads paskyros registracija
    0:13:16
  • 12.
    Kuriame reklaminę kampaniją
    0:00:19
  • 13.
    Google Ads paskyros nustatymai
    0:04:00
  • 14.
    Google Ads paskyros navigacija
    0:01:51
  • 15.
    Google Ads kampanijos kūrimas praktiškai (Kampanijos pobūdis)
    0:04:33
  • 16.
    Google Ads kampanijos kūrimas praktiškai (Kampanijos pavadinimas, Networks, papildomi nustatymai, reklamos lokacijos nurodymas)
    0:13:59
  • 17.
    Google Ads kampanijos kūrimas praktiškai (Reklamos skaitytojo kalba)
    0:03:51
  • 18.
    Google Ads kampanijos kūrimas praktiškai (Kampanijos biudžetas)
    0:08:32
  • 19.
    Google Ads kampanijos kūrimas praktiškai (Bidding)
    0:04:44
  • 20.
    Google Ads kampanijos kūrimas praktiškai (Kampanijos rodymo laikas)
    0:02:57
  • 21.
    Skelbimų grupė
    0:06:42
  • 22.
    Produkto grupės sukūrimas
    0:07:00
  • 23.
    Tekstiniai skelbimai
    0:05:40
  • 24.
    Reklaminės kampanijos praplėtimas raktažodžiais (Keyword planner)
    0:19:08
  • 25.
    Pasitikrinkime žinias
    0:03:55
  • 26.
    Reklaminės kampanijos tobulinimas (plačiau apie tai, kaip galima skirstyti reklamines kampanijas)
    0:12:48
  • 27.
    Raktažodžių optimizavimas
    0:09:16
  • 28.
    Pastabos apie raktažodžius
    0:00:28
  • 29.
    Keyword matching - raktažodžių atitikties taikymas
    0:03:15
  • 30.
    Keyword matching pasirinkimai
    0:02:07
  • 31.
    Exact match - jau kurį laiką veikia kitaip
    0:09:03
  • 32.
    Negative keywords, search terms
    0:03:00
  • 33.
    Tekstų optimizavimas
    0:08:23
  • 34.
    Teksto papildomi elementai (Ad extensions)
    0:15:36
  • 35.
    Testas (10 klausimų)

Priskirti

Komunikacijoje dažnai sakoma, kad turinys yra visagalis. Kai kalbame apie interneto rinkodarą arba e. komerciją, visagaliai būna ir keli raktiniai žodžiai. Jie gali pritraukti daugiau lankytojų į jūsų tinklalapį, išskirti jus iš konkurentų būrio ir, žinoma, padidinti pardavimus.

Šie mokymai skirti padėti tau surasti tuos raktinius žodžius ir suprasti visą Google Ads (AdWords) sistemą, dažnai įvardijamą, kaip viena efektyviausių interneto rinkodaros priemonių. 
 

„Digital Academy“ specialistas pristatys visus pagrindinius Google reklamos formatus, pasidalins praktiniais patarimais apie kokybiškos reklamos kūrimą, o kartu su lektoriumi sukursite ir pirmą reklamos kampaniją Google paieškai.

Išmokę dirbti su Google Ads (AdWords) sistema, neabejotinai įnešite šviežio oro į savo įmonės interneto rinkodarą.

Vertinimų komentarai

Gražina

Renata

Gediminas K.
Viskas aiskiai isdestyta. Patiko konkretus pvz.

3 val. 0 min.
+ Klausimai lektoriui
(5.00/3 Balsai)

Komentarai
3
Peržiūros
51

Romuald Nareiko

romuald nareiko

Lektorius

​UAB „Digital Academy“ bendraįkurėjas ir lektorius.

Mokymai
4

Digital Academy, UAB

digital academy, uab
Interneto rinkodaros mokymų ir sertifikavimo centrą „Digital Academy“ įkūrę vieninteliai Lietuvoje „Google“ sertifikuoti lektoriai organizuoja teorinius ir praktinius interneto rinkodaros mokymus.