Žmogus atėjo į Jūsų parduotuvę, kažką apžiūrėjo, apsižvalgė ir nieko nepirkęs išėjo. Pažįstama situacija? Jai kartojantis, po truputį mažėja ir motyvacija parduoti. Bandote paskatinti potencialius pirkėjus nuolaidomis, tačiau ir tai nepadeda didinti apyvartos?
Justas Gavėnas atskleis, kodėl pardavėjo vaidmuo ypač svarbus siekiant padidinti pardavimus, kokie yra pirkėjų tipai bei kaip juos atpažinti ir patenkinti jų poreikius. Tai leis sustiprinti pardavimo procesą, kokybiškiau aptarnauti klientus ir pagerinti pardavimų rezultatus.
Aktualumas
Parduotuvių savininkams, norintiems efektyviai vadovauti pardavėjams. Taip pat patiems pardavėjams, siekiantiems kokybiškiau aptarnauti klientus ir padidinti esamus pardavimus.
Nagrinėjami klausimai